En liten räka som heter Emelie

Halloj folket!! :)

Fredag kväll och jag sitter hemma som vanligt. Detta börjar bli en mycket dålig vana! Positivt idag är iaf att brorsan är hemma så vi ska nog kolla på nån film tror jag. Jag hatar att jobba varenda förbannade helg från fredag till söndag! Dels kan jag inte vara med å spela match å dels kan jag inte va med kompisar eller dricka eller gå ut typ... Nog för att man försöker ändå men då är man ju helt död typ.. Plus att man alltid kommer jättesent till allt. Aja, ska väl inte gnälla utan bara vara glad att jag har jobb. Även om det är på de värsta tänkbara tiderna för en 19 år och 11 månader gammal tjej.

Denna vecka har spenderats i Falun. Påhälsning av broder, påhälsning av Emelie Räkan Lyck, matlagning åt Jonas och Ulla, slappning och shopping är viktiga ingredienser i denna Falu-vecka. Borde kanske oxå tillägga hysteriskt spring ut till bilen för att inte få p-böter igen. Hehe. Har blivit snudd på nojig när de gäller de alltså!

Var himla trevligt att träffa Räkan igen! Vi har inte setts på hundra år minst. Iaf inte sen innan jag for till Amerika å de va ju inte igår men samtidigt nyss. Vi hade en himla mysig kväll i hennes nya lya med tacopaj som vi gjorde å en bra film vi såg. Eftersom hon går design (tror jag de heter) så fick hon styla mig i några olika outfits för hon har så sjukt mycket kläder. Skitkul va det men de är skumt att se sig själv i kläder som man aldrig nånsin skulle ta i med tång annars! Eller om vi säger såhär, vissa outfits gillade jag bättre än andra.. haha :) Ni kan ju själva bedöma vilket jag passar bäst i ;) Och jag vet att jag har olika skor på mig.. Kunde inte bestämma vilka jag ville ha.. hehe

   
  

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det sista gillade jag mest :D

2011-01-29 @ 21:42:57
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Sara

å jag tycker värst om den.. xD

2011-01-30 @ 22:04:32
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0