Det gör ont att vaxa benen!

Igår var en bra dag. Greja här hemma först en massa å sen kom Jonna hit. :) Hon hade fått en "spakväll" i julklapp av mig så jag lagade först god mat, sen la vi ansiktsmask, bada bubbelbad, vaxade benen och avslutade med god efterrätt till en bra film. :)

Att vaxa benen var ju inte de skönaste jag har gjort måste jag säga... Men nu har jag testat iaf så vi får väl se om de blir nån mer gång eller inte.. :)

Är trött för jag gick upp ganska tidigt för att skjutsa henne till stationen så jag orkar inte skriva så detaljerat om allting. Antar att de inte är så kul att läsa min blogg nu för tiden men men... De kommer nog bättre tider även för den ska ni se ;)

Är shoppingsugen som fan förövrigt... Som vanligt... Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0