CV suger

Tänk att det ska vara så svårt att skriva CV! Att bara sitta å skriva bra saker om sig själv borde ju vara det lättaste som finns! Dock får jag lite ångest för man vill ju inte utge sig för någon man inte är. De vore ju hemskt pinsamt om man får jobbet och så kommer dom å säger; men du är ju inte alls den du beskrev i ditt CV! Jobbigt läge de där. Och å andra sidan får jag nog inte jobbet om jag skriver att jag vissa gånger är väldigt lättirriterad eller har svårt att komma i tid.... SUCK!

Nej skriva CV kan ta sig i röven. Baah

 

I april smäller det! (HOPPAS JAG!!!) Håll alla tummar och tår tillsammans med mig nu!! Vill så gärna utomlands nu så jag skulle kunna åka imorgon! Är såå trött på denna eviga blekhet och kyla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0