Rån blir mord

Det gör så ont i mig att se hur en människa jag älskar blir sämre och sämre för varke gång jag träffar henne.. Det gör mig så oerhört ledsen och jag känner mig så fruktansvärt hjälplös! :(

Idag jobbade jag över 1,40 tim å solade lite innan träningen. Kändes fint. Samma procedur kommer upprepas imorgon oxå men inte lika länge. Himla bra att man kan jobba över de dagar man har träning så att jag inte måste åka hem å vända bara eller typ gå runt i Leksand i en timme.

På tal om Leksand så har jag äntligen fått mitt inträdeskort till hockeyn och vad händer; jo, inte en käft skulle på hockeyn idag.. Fan jag blir så trött.. När ingen ska dit vill jag dit mer än nånsin så klart. Åhj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0