Idag dalar det

Fick precis ett mail från han jag ringde igår:

Hej Sara och tack för din ansökan!

Jag hade ett samtal med chefen angående personal och tyvärr, måste jag
säga att vi har nog löst personalen för sommaren. Du verkar dock vara
en riktigt driven och bra tjej och jag ser potential i dig. Men tyvärr
kan jag inte ta med dig till Grekland denna sommaren.

Jag sparar gärna ditt Cv för framtida behov!

Mvh
Robert


ÅÅåhh va besviken jag blev :'( Det andra jobbet är så gott som omöjligt att få så de kommer bli att jag får åka ner å chansa. Alltså de kommer säkert bli kul och förhoppningsvis gå bra men ändåååå! De är så himla surt! Tänk om jag hade sökt en vecka tidigare, då hade jag säkert fått det! ÅÅååååååååhh! Fattar ni vad jag menar med berg och dalbana nu? Igår var jag såå hoppfull och nu är jag slagen till backen igen.

De är så sjukt påfrestande att söka söka söka och bara få nej hela tiden. Det kan inte hjälpas att man känner sig ganska världelös till slut när man aldrig duger. Jag vet ju att många andra har samma problem men det är faktiskt ganska svårt att tänka på det när man inte får de där jobbet man så gärna ville ha. Imorgon hoppas jag på ett berg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0