Frasse fnas!

Uj uj så jag är torr om händerna! Har aldrig varit så äckligt torr.. De svider å frasar å är drygt.. Fras fras! Huu va otäckt..!

Vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen men jag känner att nåt borde jag ju skriva.. Just nu känns det som det händer sjukt mycket i mitt liv. Vet inte vart jag ska börja eller vad som är värt att nämna.

Jag jobbar på och jag trivs. Trevligt folk som gör att arbetet känns mycket roligare än vad det faktiskt är om man ska börja fundera, vilket jag har lärt mig att man inte ska. Hoppas starkt på en förlängning en månad! Igår gick Kajsa med mig på pizzerian för att testa om det kändes bra och ifall hon ska börja jobba där. Fick vara lite chef över henne å visa henne hur man gör med allt. Jag gillar att vara chef och bossa över folk.. Ska fan bli chef "när jag blir stor". Hoppas verkligen att hon vill stanna för då får jag för första gången på ett år vara ledig en helg (en dag iaf). Känns även skönt att det finns någon där ifall jag drar till Grekland, hatar att lämna folk i sticket..

På tal om Grekland så vet jag inte vad jag håller på med. Boka en resa för 3-4 veckor med en människa jag aldrig har träffat.. Sjukt! Ska på intervju i Stockholm den 12 mars å vet inte ens om jag VILL träffa henne då! Tänk om vi inte tycker om varann! Vad ska vi göra då?? Avboka resan?? Nej usch va hemskt.. Men det kanske är bättre att veta innan man åker å sen sitter fast med varann? Å andra sidan kanske vi kommer jättebra överens! Om man tänker på Magaluf så hade jag träffat Sabina 3 gånger kanske å 2 av dom en gång, resten hade jag aldrig ens sett! Och det gick ju hur bra som helst! Men på något sätt så känns det skillnad nu när vi bara är två. Nej jag återkommer om detta för det är alldeles för komplicerat att gå in på idag!



Det är ju alla <3 dag idag så här följer lite dravel om det:

Högtider är till för de lyckliga. De som inte har familj hatar i regel julen. De som inte har partner hatar alla <3 dag. Fast de va så länge sen det blev slut mellan oss gör det fortfarande vid tillfällen som dessa så jävla ont i mig. Fel låt råkade komma på Spotity när jag var på jobbet och jag fick värsta klumpen i halsen å ont i magen å blev jättedeppig å ledsen. Det stör mig att det fortfarande ska påverka mig så sjukt mycket. Du har gått vidare för länge sen, är t.o.m inne på den andra efter mig och här står jag kvar och trampar och tänker på dig, oss... Minns du ens att jag finns? Kommer du ihåg det vi hade? Trots mina känslor har jag kommit en bra bit på väg, hm ja, påväg vart då? Jag vet inte, men bort ifrån allt det ledsna och deppiga iaf. Det har jag använt en livstidsförbrukning av så nu är det färdigt med det! Ska bara torka bort smularna som är kvar så är det bra sen...

Fan, hade bestämt med mig själv att jag skulle lägga mig för en halvtimme sen.. HUUUUUR kan du va så svårt att lägga sig/komma upp i tid?!?! Jag fattar bara inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0