Final i Super bowl!!

Nu känns det precis som förr i tiden, (höstas när jag va i USA). Sitter med datorn i knät å det är amerikansk fotboll på i bakgrunden. Enda skillnaden är att jag är i Sverige nu å de är final och Packers är i Finalen! :D Så jag måste väl bjuda till å kolla tänkte jag. Här kommer delar ur min och Julias konversation på facebook ang detta.

Jag: men nu får dom väl faaan börja! inte konstigt att de tar 4-5 timmar...
Julia: jaaa! jag vill se första och sova sen
Jag: jaa ring å säg åt dom
Julia: kan ja väl
Jag: säg att dom kan snabba på lite

Lite senare

Jag: jaha å så blev de mer onödigt skit
Julia: jaa fan va dryga de var.. jag ringer igen..

Senare

Jag: nu känns det precis som usa.. fotbollen på i bakgrunden å jag sitter vid datorn :P:P
Julia: hahaha ;);) och jag fattar redan ingenting
Jag: ingen ide å försöka lära sig.. kolla på poängen nån gång ibland ist
Julia: alltså hahahaha sjuk sport alla bara lägger sig i en hög 
Jag: verkligen.. å avblåsningar heeeeeela tiden.. kommer dom ens igång?

De är säkert bara jag å Julia som tycker det är roligt å läsa de här för jag vet själv hur mycket jag hatar när folk lägger ut konversationer men skit samma, tyckte iaf de va lite kul... ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

hahahaha :P

2011-02-07 @ 09:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0