Duktigt!

Idag har jag gått runt till massa butiker här i Falun å lämnat mitt CV. Gick riktigt bra och folk var mycket trevligare än jag hade förväntat mig. Hade nog varit inställd på att bli avvisad direkt men så var icke fallet :) På ett ställe stod jag å pratade med ägaren i säkert 10 min så där hoppas jag lite extra att jag har fått in en fot ;) 20 st CV:n är iaf utlämnade nu och imorgon ska jag åka till Borlänge och lämna några oxå. Har inte så många kvar så jag lär dit igen nån dag å lämna mer.

Känns som det snart inte finns nå mer jobb kvar att söka så de va då själva fan om man inte ska få napp snart!! :@

Fick nyss veta att träningen ikväll är inställd. Lite drygt känner jag att det vart.. Vad ska jag nu göra med all ledig tid?? :P Gillar inte spontan ledighet! Hehe jodå men brorsan hade ingen träning idag så han skulle dra till Blge med nåra polare så jag blir ensam, å är de nånting jag inte gillar är det att vara ensam! Usch!

På tal om honom så kan han inte äta saker som "knurpar" i munnen.. Hahaha jag höll på att skratta ihjäl mig när vi skulle äta tacopaj och hans ansikte plötsligt blev helt skrynkligt å han frågade; Vad är det som knurpar!?!?! när han tuggade på en bit paprika.. Hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Matilda

JÄKLAR! Stolt korvhitler!

2011-02-03 @ 22:25:28
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Sara

Wiiiee :)

2011-02-04 @ 22:47:43
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0