Det blev ett berg!

Eller det kanske låter bättre att säga topp för de är just vad det är nu, toppen!! :D Har nämligen fått ett mycket trevligt mail idag: 

Hej

Vi från Pacha/Toxic rekryteringen tycker du verkar intressant och skulle vilja träffa dig för en intervju.

Vi kommer att hålla ett rekryteringsmöte lördagen den 12mars 2011 på Hilton hotell i Stockholm (Slussen), där vi kommer att samla alla dem vi tycker är intressanta och samtidigt hålla personliga intervjuer med samtliga.

En föranmälan krävs per tel. för att bekräfta att du fortfarande är intresserad och för att erhålla den exakta tiden för den personliga intervjun.

OBS Ring snarast annars går din intervjuplats vidare till andra sökande.

Behöver jag säga att jag slängde mig på luren?! Ååååååhhh jag är så glad så jag nästan spricker!!! Jag vet ju att jag inte har fått jobbet än men det är en vinst i sig att äntligen bli kallad till intervju och dessutom till ett jobb jag supergärna vill ha! Ååååh nån som vill komma med champangen så vi kan fira eller??? Haha :D

Lika bra att passa på å njuta när det för en gångs skull är på topp! :] Har redan börjat oroa mig för vad jag ska ha för kläder... De är ju på Hilton hotell oxå så de är inge jävla skit lixom... AAAAOOOOHHÅÅÅHHH SPÄNNANDE, NERVÖST, KUL, HEMSKT... Haha!

Nu ska jag se på Paranormal Activity 2 få se vad den går för. Hooj!

Kolla in detta, fatta va grymt om vi får det (Amelie är ju oxå kallad till intervju) http://www.clubpachatoxic.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0