Biljett bokad!

Nu har jag bokat biljett till Stockholm! Känns fint som snus! ;)

Men jag måste säga att jag är helt otrolig... Skulle fördriva lite tid mellan jobbet och träningen så jag åkte till Insjön för å kika lite i affärerna där. Hade 2 saker jag va tvungen ha, en ny mascara å nya strumpor. Gick å köpte mascaran å sen vidare in på Lager 70. Samma ögonblick som jag klev in i affären glömde jag allt vad strumpor heter.. Prövade tonvis med kläder på mkt kort tid och kom på i kön att jag inte ens hade kollat efter strumpor och att jag då inte hade tid att göra det eftersom jag var sen p.g.a all klädprovning. Så till träningen for jag med en ny mascara, en ny kofta, en skjorta å ett par jeansleggings, typ 700 kr fattigare men utan nya strumpor... Aja, sånt som händer! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0