20 ljuva år!

ÄNTLIGEN! Dagen som jag har längtat efter sen jag fyllde 18! ÄNTLIGEN är den här! Kan inte förstå att jag verkligen fyller 20 idag! Kanske för att man väntar på den där känslan som man hade när man va liten när man fyllde år ska infinna sig, vilket den typ aldrig gör. Men man kan ju ha en riktigt bra dag ändå!

Vaknade upp i Vansbro av sång och frukost på säng med tårta och paket av gullJonna. Hur glad blir man inte då!? Har haft en lugn och skön dag förövrigt. Hade lite kalas igår för några och sen idag för resten. Fick lite gott och blandat, bland annat en ny digitalkamera och ett superfint armband från Laila Bagges kollektion :)

Är nöjd med dagen och firar med att bara ta det lugnt och vara ledig för en gångs skull. Har för första gången i år sett ett helt avsnitt av solsidan till och med! Det är inte fy skam! Nu ska jag fortsätta min lugna kväll i soffan framför nästa program- time out. :)




Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, anmäl dig gärna till dagens blogg tävling, bara att följa reglerna så har du en chans att vinna.

Förlåt om du tycker de här är reklam!

2011-02-23 @ 10:06:56
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0