Typiskt mig

Så himla typiskt mig. När jag blir stressad, vilket jag är nu, då blir jag helt stel och paralyserad och gör ingenting av det jag egentligen måste. Mycket vanligt är att jag sätter mig vid tv:n eller datorn och bara skiter i allt.

En annan sak som är typiskt mig är att om jag ska få något gjort ska det göras nattetid. Städa, diska, packa osv.

Eftersom jag nu har gjort del ett hela dagen ska jag nu göra del två och börja packa för nu har klockan passerat halv 12, så tekniskt sett så åker jag imorgon (och en halvtimme). PANIIIIIIK. När jag har packat ska jag plugga teori. Beräknar att jag kommer börja läsa ugnefär klockan halv 1-1. Standard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0