Otursdag!

Idag har det varit en riktig otursdag! Dagen började med att även Michaela ballade ur för kryssningen, vilket betyder att jag får åka ENSAM. Kul... Fick dock tag i Malin och jag ska få bo med henne och Kim (det enda positiva idag). Dock litar jag inte på att det kommer funka förrän vi sitter i hytten tillsammans.

Dagen fortsätter med missöde efter missöde.. Jag hittar inte det jag ska ha med mig, jag sparkar i tån så jag blir helt illamående för att det gör så ont, jag bröt nageln när jag öppnade bildörren och sen nös jag så att läppen sprack! Och klockan är bara halv 1 än!!

Kommer förmodligen köra av vägen påväg till Borlänge, få veta att tröjan som jag åker dit för att köpa inte längre finns kvar, försova mig imorgon och missa tåget till Stockholm.


Fortsättning på otursdag; Skulle fylla på spolarvätska, ringde pappa för att höra vart den har tagit vägen och får svaret; jag tog det sista imorse. Aha tack...

Inne på kuplolen va jag in på Gina å kika lite, en stund senare, inne på H&M börjar jag fundera vart mina bilnycklar hade tagit vägen... PANIK! alla mina grejer till kryssningen är i bilen! Som tur var hade dom hittat nycklarna. Herregud vilken dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0