Jag ser det snöar!

Jag ser det snöar jag ser det snöar det var väl roligt HURRA!! Små fina flingor dalar ner från himlen och gör mig lycklig! Nu hoppas vi att det tilltar så jag får börja jobba snart och så julkänslan kan få infinna sig! :)

Jag kämpar på med att ta mig igenom dykboken som ibland känns väldigt tjock med många sidor, trots att den inte är så tjock egentligen. Det är bara jag som vill bara säker på att jag kan och inte bara hetsläser.

I eftermiddag ska jag börja packa inför Rhodos-reunion kryssningen som skall avgå på onsdag och ta mig och många fler tokiga Rhodosfolk till Riga! Kommer bli så kul och skönt att få komma bort från soffan och göra något annat ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0