Fredagsångest

Jaha, då var det fredag och här sitter jag med samma fredagsångest som vanligt. Ensam och vet att alla andra har kul. Det första jag alltid gör när jag kommer hem från jobbet är att slita av mig kläderna nästan innan jag har hunnit in och tar på mig andra kläder. Fel lukt på fel ställe kan vara det värsta som finns. Dessutom fick jag se när jag kollade mig i spegeln att jag hade en svart prick på kinden. Tack för att ni har sagt något liksom. Har säkert haft så hela kvällen...

Något som jag har funderat ganska mycket på den sista tiden är hur magen kan bli större och större när jag tränar mer än jag gjort förut? Det är ett himla konstigt fenomen för inte är det magmusklerna som spänner ut sig därinne kan jag lova! Gör det verkligen så stor skillnad att gå mellan klassrum och sitta på trästolar hela dagarna gentemot att kolla på tv. Tydligen. Om det vore fint väder lite oftare skulle man kanske försöka sig på att gå ut och gå, men det gör jag också mycket oftare än förut! 

Idag har jag städat akvariet iallafall. Såå härligt att ha det gjort, så slipper jag göra det på väldigt länge förhoppningsvis! Att jag tvättade bilen är att ta i, men jag spolade av den för att få en skymt att rött istället för brun, men när den torkade var den lika brun ändå. Dagens lärdom; åk inte över skogen till Leksand.  

Nu ska jag kolla på film. Det är två filmer jag ska välja mellan; Cocktail, som jag har sett och jag vet är skitbra, eller brölloppsprovet, som jag inte sett men som verkar vara bra. Jag får klicka mellan helt enkelt.

Förövrigt är jag så jävla sugen på en drink som jag alltid drack på Sand i Grekland. Vet inte riktigt va den heter (idiot som inte minns!!!!) Men typ Razz Bacardi Razznånting... Så jääääävla goooooood!!!!!!!



Här är den! Bilden ger dock inte alls rättvisa för smaken!




Här är kycklingnudlar som jag också alltid åt på Sand. Världens godaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0