Dagens outfit!

Jag har varit väldigt sen att haka på trenden dagens outfit. (Beroende på att jag fullständigt skiter i hur folk klär sig idag eller imorgon) Men eftersom det är så oerhört populärt att skriva om det så är man ju inte sämre än att man kan testa! Så här kommer min dagens outfit, vad tycker ni?



Min outfit består av svettigt underställ, svettiga hockeystrumpor, pälsväst, stickade vantar och gamla slitna gympadojor. Har absolut ingen förståelse för att brudarna i laget skrattade åt mig när jag tog på pälsen utanpå understället och for hem för att jag hade varit dum och glömt handduk hemma!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahahahahhaahahah!!!

2011-12-14 @ 12:00:38
URL: http://jonsjonna.blogg.se/
Postat av: JJ

Fan så snyggt!

2011-12-14 @ 17:05:16
Postat av: Sara

;)

2011-12-15 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0