Åka båååååt

Jag förstår inte riktigt hur jag ska kunna återvända värdigt till arbetslivet.. Idag gick jag upp klockan 8 för att jag är hundvakt, och det seriöst svider i hela huvudet för att jag är så trött.

Kryssningen va kul trots att jag spenderade första dagen med att spy. Så jävla orutinerat att få sjösjuka och inte ha tabletter med sig. På fredagen när vi kom tillbaka till land gungade hela världen. Oerhört pinsamt att sitta på ett cafe och hålla i sig i bordet och vara fullkomligt övertygad om att det är jordbävning, men inse att så är inte fallet då ingen annan reagerar på det (förutom Malin som också krampaktigt håller sig i bordet).

Ironiskt nog hittar vi perfekt i Sthlm och alla tunnelbanesystem, men missar att gå av tåget i Borlänge och hamnar i Falun strax efter att sista bussen hem har gått. Där står vi i slask och regn och verkligen INGEN av våra vänner vill hämta oss. Tack för den :) ca halv 1 på natten var jag äntligen hemma och halv 8 skulle jag upp dagen efter. Finfint!

Idag ska jag åka till Falun och umgås med min bror! Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0