8 juli 2011

LEDIG!!!!!!! Har haft en sjukt rolig dag! Idag var vi jättemånga som var lediga så vi hyrde 3 cabbar å drog iväg till först Lindos å en jättefin strand där, sen drog vi vidare till den södra udden av Rhodos där några polare bor som håller på med Kaitsurfing. Va meningen att vi skulle få testa på det men det blev inte så iaf. Tråkigt men men…. Har ändå haft en sjukt trevlig dag tillsammans med alla (Rana, Johanna, Amelie, Carolina, Emelie, Sara, Sara, Tora, Jocke, Adam, Sander och Alle) Fan, känner att jag borde berätta mer detaljer men jag har som vanligt inte tid. Är redan sjukt sen, klockan är 12 å jag har inte ens gått upp å duschat å vi ska ut ikväll (är som vanligt trött å vill vara hemma). Aja, ska hoppa in i duschen nu som tydligen är iskall få se om jag blir taggad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0