7 juli 2011

5 dagar sen jag skrev sist, och fan vad det hinner hända mycket! Borde verkligen skriva varje dag men nu på slutet har jag varit så trött och mått så jävla dåligt att jag bara inte orkat. Börjar känna mig helt utbränd. För 2 dagar sen på jobbet gick jag runt som i en dvala hela kvällen. Var helt säker på att jag skulle tuppa av när som helst. Skrev beställningar å mindes sedan inte ens vad jag hade skrivit. Glömde bort vem som hade beställt. Kunde knappt hålla ögonen öppna och hade sjukt ont i huvudet. Ville så gärna sjukanmäla mig men då kanske jag inte skulle få vara ledig på fredag så jag håller ut. Idag sket jag i att åka på volleybollen (som jag egentligen älskar) å sov ut istället. Eller ja, så mycket man kan göra det när det springer folk in och ut ur lägenheten hela tiden. Steg iaf upp nu klockan 4. Håller på att steka på smörgåsar å tänkte knalla till stranden sen. På tal om folk som springer in och ut så minns jag fan inte när bara jag, Johanna och Rana sov i lägenheten sist. Killarna från lägenheten mitt emot är alltid inne hos oss typ. Vi har kommit på en affärside; 5 euro för sängplats, 5 euro för att skeda, 5 euro för ryggkli osv. Haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0