30 juli 2011

Ella! Fyfan vad jag är bakis. Jag tror jag avlider snart. Puuuh! Hur som helst, igår var vi iväg å dök! Kom hem vid 5 å klockan 8 var jag uppe igen! Konstigt nog var jag ändå inte så trött under dagen. Det var underbart att dyka, men inte så lätt som det ser ut på film. Det är lätt att man får lite panik för att man glömmer bort att andas typ. Det var ett dyk som ingick i turen, sen om man ville fick man betala lite extra för att få dyka en gång till så jag och Johanna gjorde det. Andra dyket var bättre för då visste man lite hur det funkade och kunde slappna av och se mer liksom.

Idag fyller Johanna 20 år men vi firade henne igår eftersom vi alla var lediga då. Vi började med att käka på Sand, sen va hon tvungen jobba nån timme iaf så klockan 2 gick vi till hennes jobb för hon skulle få sluta då och kidnappade henne med handbojor och hela skiten. Vi har även tryckt upp tröjor som det står brudarna bus på som vi hade igår. Naturligtvis spårade allting ur som vanligt när vi är ute å jag vette fan vad som hände igår…  

Är så bakis så jag tror jag dör å alla andra tjejerna är helt däckade dom med. Vi har inte köpt någon present åt Johanna å jag får ingen ro i kroppen om vi inte går å gör de NU medans hon sover. Dock får jag varken upp Rana eller Amelie ur sängen. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0