3 augusti 2011

Ellare malaka!

Idag fyller brorsan år. Har beställt en AH-tröja åt honom å han skrev att den var perfekt i både utseende och storlek så det gjorde mig mycket glad!

Vi har pratat om att åka till Marmaris (Turkiet) länge och bestämde lite spontant att vi skulle göra det imorgon, dock var det ett gäng som hade bestämt att dom skulle till Kos imorgon så vi vände på en 5-öring å bestämde att vi hänger på dit istället! Vi kommer åka härifrån klockan halv 11 imorgon, vara där under dagen, gå ut där på kvällen, festa hela natten och sen ta en båt hem klockan 10 dagen efter. Sen när vi kommer hem blir det raka spåret i säng å däcka ett tag, sen upp igen för på kvällen spelar Ingrosso på Paradiso! (Ingrosso är med i Swedish house mafia) Det kommer bli sååå jävla fett med ös alltså! ALLA ska verkligen dit! (Utom alla dumma turister som inte fattar nåt). Alla workers på bargatan säger att om dom inte får vara lediga så säger dom upp sig. ÅÅh det ska bli så kul och äntligen kommer jag få åka till Paradiso! Har fortfarande inte vart där, men nu har jag köpt biljett för 30 euro så nu kan jag bara inte sumpa till det alltså!

Nu ska jag sova lite siesta sen ska jag ut en vända ikväll å kika lite men gå hem tidigt eftersom vi ska upp så tidigt. Kyss i röva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0