18 juli 2011

Seriöst, jag har gått å fått ögoninflammation! JAG PALLAR INTE!! Varje jävla dag är det nåt som är fel! Å jag är så jävla trött på den här förbannade hostan så jag skulle kunna döda för att bli av med den! Så jävla pinsamt när man står med sina gäster men sen måste gå iväg för att man hostar så mkt! Igår kväll började jag få så himla ont i ögonen å sen började det vara jättemycket. Jobbade efterfesten så jag kom hem vid 8 på morgonen med jättevariga ögon å låg sen å hostade tills jag i stort sett kräktes tills klockan var halv 9-9 nångång. Fan att man aldrig kan få vara helt frisk, är de inte det ena så är det de andra.

Måste paniksova som vanligt nu. Helvete. 10 min siesta. Yes! Vet inte om tårarna rinner pga ögoninflammationen, hostan eller hela situationen längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0