10 juli 2011

Idag när vi var på stranden var det en man som dog… Rana hade vart ute på madrassen å solat å vi låg på stranden å när hon kom tillbaka frågade hon om vi såg/hörde vad som hände. Nej vadå? Frågade vi. Hon hade hört hur någon ropade på hjälp och sen sett hur dom drog upp en man ur vattnet å körde hjärt- och lungräddning på honom jättelänge sen hade hon inte pallat se mer så hon åkte tillbaka till oss. En stund senare hörde vi ambulansen dra iväg. Vi fick senare höra att han hade dött. Sjuk känsla att ligga på stranden bland alla barnfamiljer å veta att 50 meter bort dog en man för en halvtimme sen…

Är meningen att jag ska ha siesta nu men har åkt på den fittiga Rhodoshostan igen (varför är de bara jag som får den!?) så efter 50 minuters konstant hostande gav jag upp å satt mig här istället. Ska strax gå upp å laga tacos. Mums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0