1 juli 2011

Kvällen kommer bli sååå grym! Alla vi tjejer har tagit ledigt ikväll så för första gången på år och dar får vi festa tillsammans!! Vi ska köra halv 8 hos mig först, och ikväll är det vi som står för maten. Det blir äkta svenskt med potatismos, köttbullar och brunsås! Jordgubbar till efterrätt. :) Johanna ska jobba men det blir jag, Rana, Amelie, Emelie och Ribba som käkar. På tal om Johanna så verkar hon va en trevlig tjej.

Åter till kvällen, först halv 8 hos mig, sen lite vila, sen förkrök hos oss, sen festa järnet på bargatan och förhoppningsvis dra till Paradiso efteråt. Det är skumparty där idag så jag hoppas dom fortfarande kör även om vi kommer typ vid 5. Det visar sig. Hoppas det blir så vi drar dit iaf för jag har aldrig vart där å jag tycker det är dags att se något annat nu :) Hopp i säng! TAGGA TAGGA TAGGA för kvällen!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0