Om ni undrar hur det är

Galet. Ett bra ord som sammanfattar det mesta som jag känner just nu.

Håller på å försöker få ihop de här med packningen nu. Vet att jag tjatar om det men jag är sjukt stressad över det för man vill ju inte glömma något hemma men samtidigt inte bära med sig för mycket.

Kloka jag tänkte oxå fixa med installationen till min nya kamera så jag vet att det funkar att lägga in bilder på datorn nu innan jag åker IFALL de skulle va nå strul... Peace of cake tänkte jag men ack så fel jag hade. De bara vägrar funka fast jag har gjort exakt som det står. Behöver jag ens säga att det är lite småstörigt?? Antar att jag får skylla mig själv när jag har dragit ut på det så länge..

Idag efter jobbet kom farmor och morfar hit å vi grilla för första gången i år. Sa till mamma att jag ville göra de innan jag åkte :) Hälsade även på mormor efter jobbet. :)

Nej nu ska jag fortsätta med mitt packelipack! Oj jävlar va mycket klockan är såg jag nu!!! Paniiiiik!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0