Gott och blandat är fint i vardan!

Halloj!

Sitter i soffan under en filt med en skål glass framför mig och laddar inför kvällens måsten-packning och deklaration.

Slutade jobbet en timme tidigare idag för jag skulle till frissan och klippa/färga håret. Har sagt det förut och jag säger det igen - jag ÄLSKAR att va där! Man känner sig verkligen som en stjärna när man blir ompysslad sådär och dessutom går man därifrån mycket snyggare än man va innan. Perfekt! Hehe :)

När jag kom hem tog jag en promenad med Frida i det fina vädret. Riktigt skönt. När man sitter inne hela dagarna behöver man verkligen komma ut ibland och få lite luft.

Helgen spenderades i Kristinehamn på hockeycup. Vi spelade ojämt som fan. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva vår insats riktigt! Hur som helst så kom vi 5a i cupen av 8 lag. Vann 3 matcher, förlora 2. Avslutade med en riktigt bra match så de känns riktigt bra att avsluta säsongen med en välspelad match. En annan match vann vi med 19-0. Hehe.. Gjorde 2 mål å ett par ass.. Känns dock inte som någon väldig prestation i en sån match men de är ju alltid kul att få näta.

Nu har jag suttit här alldeles för länge så jag antar att det är dags att ta tag i packningen på riktigt nu. För tillfället ser det ut som ett bombnedslag i mitt rum.


En liten luring Sara


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha vad söt du e :)

2011-04-05 @ 09:11:32
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha! :)

2011-04-05 @ 22:07:45
Postat av: Anonym

Snygging ;)

2011-04-07 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0