Dagen innan dagen D

Hej mina vänner!

Just nu sitter jag hemma hos Amelie i Stockholm.. Vi har haft en riktigt härlig helg. Kom hit i lördags så vi började med att käka lite gott och sen blev det utgång på Viktoria i Kungsträdgården. Eftersom jag är van att ha klockan på 5 varje dag så kan jag lova att jag var STENDÖD när vi kom hem mellan 4-5 nångång, men det var det värt! :) Var en trevlig och lite halvt urspårad kväll som vi avslutade med att bli utslängda ur en taxi mitt på vägen. Varför vi blev det kan jag inte svara på riktigt eftersom jag precis hade somnat när han la på en tvärnit, men jag tror det var nåt om priset för resan..?

Igår knallade vi runt massa i gamla stan. Hur fint och mysigt som helst! Vi tog massa bilder som jag ska lägga upp sen så ni får se. Vi hann se massa saker! Var bl.a. in i slottet och skattkammaren. Shit vilka grejer dom har där alltså! Sen var vi till Mårten trotzigs gränd, en supersmal gränd som bara blir mindre och mindre typ. Ashäftigt. Och husen i gamla stan är så himla fina! Mer saker vi såg var platsen där stockholms blodbad inträffade, kyrkan där Victora och Daniel gifte sig, en parad med massa militärer eller vad det nu var osv. Mycket trevlig dag helt enkelt.

Idag ska vi ta en shoppingrunda på stan å sen blir det väl hem å packa för fullt antar jag :) Känns helt galet att vi imorgon befinner oss i GREKLAND! Det är så sjukt svårt att ta in på nåt vis. Och att vi sen ska va där så länge, nej de går verkligen inte att förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0