Matlagning

Just nu sitter jag här och är skit irriterad för jag skulle laga mat å de gick åt helvete. Eller egentligen va de bara såsen som inte blev som jag tänkte, men de är ju den som är pricken över i:et. Fyfan va irriterande alltså! Jag har aldrig misslyckats med den förut men de är så jävla svårt att laga mat i någon annans kök, å speciellt när precis allting är annorlunda! Farenheit, gasolspis, alla ingridienser är på engelska, alla mått är annorlunda osv... AAAAAAAAAAHH va sur jag är!! Man vill ju att de ska bli bra lixom!

Nu ska vi se på film. Den verkar vara ganska bra men jag kan inte koncentrera mig för jag är på dåligt humör.
Förresten är jag lite arg på amerikaner oxå. De är så egocentriska.. Finns inte ens svensk text på fimen, men i sverige ja där har vi typ 15 olika språk att välja på på varje film!! Alltså jag fattar ju ändå men själva grejen bara.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: tack så mycket :)



förlåt för sent svar<3



snygg blogg!

2010-09-29 @ 19:33:31
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0