Ännu mer underbar bilåkning

Idag är jag glad igen. Dagen började med att jag gick upp på tok för tidigt (06.30) när man är på semester vilket ledde till en nära döden upplevelse. När jag väl hade återupplivat mig något sånär så for jag till Linda. Inledde dagen med att möcka (jag vet att det heter mocka) lite skit, snacka massa, dricka en skvätt te å bara ha de fint medans hästarna åt frukost. När de va klara tog vi hennes nya häst Ruby och Lena ut på en ridtur. Eller jag red och Linda gick med Ruby eftersom de va första gången hon var ute. Allt gick finfint iaf =)

Sen när jag skulle hem hade jag ett missat samtal och ett paniksms från Martha att jag va tvungen ringa henne så jag hade väl inge annat val än att göra det. Det visade sig att hon hade kommit på samma dag att hon tyckte vi skulle åka till The Dells, vilket jag tror är nån slags vatten/äventyrspark, men jag får återkomma med fakta senare.  Hur som helst, vi skulle åka om 3 timmar så de va bara att slänga sig in i duschen, packa väskan och slänga i sig lite mat. Dock hade jag glömt hur långt de va dit när jag tackade ja till detta äventyr... 4 timjävlar tog det!! Fattar inte varför USA måste va så stort?? Eller varför de inte kan ha allt inom en timmes avstånd åtmindstonde? :P

Just nu sitter vi å väntar på att Aaron, Jeshua, Debbie och kidsen ska komma. Sitter å skriver massa saker på svenska på facebook till Martha för att tracka henne. Hehe
Tidigare idag köpte jag en födelsedagspresent åt henne oxå. Spetstrosor... Hahaha! Hon kan inte ha det lätt som umgås med mig, men jag tyckte de va skitkul iaf! ^^,

Förövrigt känner jag mig sjuuukt äckligt mycket vinterblek å hemsk nu! Jag ska sola så jag ser ut som en neger resten av vintern när vi är i Florida! Men vet ni vad? I den där vattenparken vi ska till imorgon hade dom tydligen nå specialtak så man kan ligga inomhus å sola men ändå bli solbränd! Hur fränt är inte de på en skalad räka?? Hoppas det funkar, ni vet ju vart ni kan hitta mig imorgon iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0