9 September 2010

Försöker värma en pizza i ugnen.. Är dock inte så lätt som det låter!! De är en jävla gasolspis å jag har aldrig använt en sån förut, snacka om att jag är skiträdd att de bara ska flamma upp 3 meter höga lågor när som hellst!! Springer ut i köket hela tiden och tycker mig hela tiden höra ljudet av en stor eld som flammar upp.. Dessutom luktar de gasol oxå.. Fy va läskigt, nästa gång blir det mikron om jag överlever detta!!

Va nyss ute å ryktade hästarna, 10 min senare ser jag hur Flame rullar sig för glatta livet, gud så tacksamt! Precis lika som igår! Men men, har ju nåt att göra iaf.

Shit, nyss poffade det till igen å jag va helt säker på att nu jäklar brinner det, falskt alarm som tur var. Puuh jag får hjärtbesvär av detta! Hoppas verkligen pizzan är värd det! :P


En liten uppdate.
Vi sitter å ser på football nu, inte nog med att jag inte begriper ett dugg av reglerna, jag är så sjuuukt trött!! Klockan är halv 9 å jag ligger å halvsover i soffan å verkligen tvingar mig själv att vara vaken så jag kan sova inatt istället. Plus att Gary försöker förklara reglerna för mig så varje gång jag hör att han börjar prata skyndar jag mig att öppna ögonen... Så jäkla sjukt, känns som att jag är 70 år minst!! Haha xD Men när dom hade paus på 10 min så ursäktade jag mig å sa att jag kommer snart, så smet jag upp på rummet snabbare än Usain Bolt kan springa å tog en powernap, så nu är jag lite mer med på banan. Dags att återgå till spelet, kanske jag lär mig något om jag har tur =)

Uppdate igen!
FY FAAAAAAN va mycket reklam de är när man ska försöka se på tv!!! Typ var tredje minut! Jag blir galen! Jag antar att jag inte är den enda som tycker vi har mycket reklam i Sverige, men GLÖM DET! Ordet reklam borde inte ens få finnas med i Svenska ordlistan om man har sett på tv i amerika!

Kommentarer
Postat av: Askanneli

NICE SITE WELL DONE

2012-04-19 @ 11:59:45
URL: http://askanneli.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0