7 September 2010

Allt har inte riktigt hunnit sjunka in än därför kan jag nog inte skriva om hur jag har de än, men jag känner att jag måste ju skriva något ändå så jag delger er härmed några tankar jag hade under flygresan hit. De tog ju nästan 9 timmar så man hade ju lite tid att fundera, och eftersom jag är så jäkla smart å tänker på allt så skrev jag ner lite av de jag funderade på ;)

Tankar under flygresan: Faan va stort Kanada är! Trodde vi skulle va framme i New York på typ en timme när vi såg land under oss men icke! Kanada tog aldrig slut!!

Man borde flyga en stund varje dag bara för att det är så vackert med alla moln och så mysigt att sitta å kolla ner på alla små hus och bilar. :)

Och flygplanet i sig! Vilken underbar uppfinning!! Har inte tänkt på det viset förut, men så himla bra och smidigt det är! På 8-9 timmar befinner jag mig på andra sidan jordklotet, medan det förr i tiden tog ca 3 månader att åka samma sträcka med båt. Och tänk, då är båten också en otrolig uppfinning om man jämför med om man skulle ta sig samma sträcka med häst och vagn. Ja, jag måste säga att jag är otoligt imponerad av människans otroliga förmåga att komma på saker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0