4 September 2010

Jahapp. Ligger i sängen på hotellet vi ska sova på inatt nu. Gött att de ligger på Arlanda så man inte måste krångla å åka buss imorgon bitti. Tågresan hit flöt på fint, förutom att jag tror att jag har knäckt ryggen för jag har burit massa tunga väskor.. o_O Känns som jag har glömt tusen saker hemma oxå men skit samma. Nu är jag på G i alla fall... Morsan är med hit till Sthlm å vi har nyss flötat på Donken å strax ska jag hoppa in i duschen för jag känner mig plötsligt inte lika nyduschad och fräsh efter att ha burit alla väskor...hmmpf..

Hur känns det nudå är det nog många som undrar.. Ärligt talat så vet jag inte.. Eller de känns inte så mycket just nu. Eller jo, typ som att de är en dröm och jag ska vakna snart. Jag fattar inte att det verkligen händer på riktigt å att jag faktiskt är påväg till USA!!! Känns som att det händer någon annan :P Sjukt. Hehe.

Får väl erkänna att det har blivit en del tårar de senaste dagarna, jag HATAR att säga hejdå till folk!! Visst jag ska inte flytta för alltid å 3 månader är bara en piss i havet på en livstid, men ändåååå... hehe :)

Nej gud så okoncentrerad jag är på att skriva känner jag! Har velat göra det hela dagen å nu har jag mest hjärnsläpp å är trött. Va ju på träningsläger igår kväll och hann med en träning imorse oxå så det har väl sin förklaring eftersom träningen började klockan 8, frukost klockan 7... Gäsp! Är inte van att gå upp så tidigt nu för tiden ;)

Nej nu får det bli sängen så jag kommer upp klockan halv 6 imorgon! Nästa gång jag skriver hoppas jag att jag är på andra sidan atlanten :D STATERNA HERE I COME!!! :D



Uppdate!
Måste bara säga TUSEN TACK för alla gulliga sms och meddelanden jag får av er!! Det värmer så sjuuuukt mycket och jag lovar att spara varenda ett å ta fram å läsa dom när jag saknar er alltför mycket. Det ni skriver ger mig också styrka att klara detta, för även om det ska bli skitkul så är det ju alltid en pröving. Men allt kommer å gå bra å speciellt när jag vet vilka fina, underbara vänner som finns hemma och väntar på mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0