23 September 2010

Hej alla nyfikna människor!

Ligger hemma hos Linda i hennes ursköna soffa med datorn i knät, en påse nypoppade popcorn, mysbelysning och bra musik på. Regnet pissar ner utanför som aldrig förr. Man skulle kunna tro att himlen har öppnat sig nästan. Ska tillbringa kvällen/natten/dagen imorgon här som barnvakt åt 5 (?) hästar, 2 åsnor, 2 hundar, en papegoja och några katter. Myys! Kanske har sagt det förut men det tåls att sägas igen, hon bor så sjukt fint! Gillar verkligen det här stället! Fattar inte hur en singel lady kan har råd med allt detta men vissa har de bra ;) Käns fint att jag inte behöver va rädd för att de ska komma nån hit (inte för att jag är det men om jag skulle få för mig att bli det) för en av hundarna är en sån där ENORM hund. Vet inte vad rasen heter men hunden är fan större än hennes ponny :P Så om de kommer nån skitgubbe hit så bussar jag hunden på dom ;) Bäst att ni passar er skurkisar!

Hade lite klent att göra så jag gick in å läste Kissies blogg.. Usch vilken människa! :S Brukar ju inte klanka ner på folk här i bloggen men alltså kan man göra annat om man har läst hennes? För det första, hur faaan ser fanskapet ut!?!?! Som en jävla misslyckad barbiedocka blandat med en anka som man har kört genom en skördetröska.. :S Å så redigerar hon sina bilder så de blir ännu äckligare... Kanske jag ska klä ut mig till Kissie på halloween?? Nää de skulle skrämma slag på de stackars folket här! Nåväl, för det andra, vem fan skriver "jag är ju sveriges största bloggerska å jag tog minst 100 fanbilder idag å bla bla bla"? PINSAMT! Hatar verkligen folk som tror att dom är nåt, oavsett om det är en kändis eller en "vanlig" människa. Å hon är ju knappast känt för något posetivt, hon är bara känd för att folk tkr de bär ur hur fan hon ser ut osv... Å för den delen, har man en känd blogg borde man väl försöka skriva bra men människan kan ju för fan inte ens skriva! För det tredje så skriver hon om hur bra hon hade det på Magaluf å då blev jag ännu mer arg bara för att då blev jag att sakna det så jäkla mkt jag med. Haha xP Nä fy nu ska jag inte skriva om henne mer, är faktiskt riktigt besviken på mig själv för att jag har lagt ner massa tid på den människan.

Över till något annat... Jag har funderat lite... (Nu blev du nyfiken va??) Nejdå jag ska inte håller er på sträckbänken kära läsare. Jo jag har tänkt såhär: Jag har varit väldigt konservativ med min blogg.. Först var den bara till för mig själv, för att få ur mig alla känslor osv ni vet, å jag va som typ en gammal kärring som vägra ändra nåt osv. Typ utseende, rubriken ska alltid va datumet osv. Nu har jag tänkt till tror jag. Eller de är nog mer såhär att jag har börjat ett nytt kapitel i mitt liv och jag tror faktiskt att det redan syns i bloggen på det jag skriver och så, men jag vill göra den lite roligare att läsa, lite intressantare att kolla i osv.

Har redan börjat med att ändra utseendet på det. Nästa steg är nog att det inte MÅSTE vara dagens datum som rubrik, utan det kan va nå annat oxå. Vet dock inte när jag ska börja med det. Käns fel att börja göra det i mitten av en månad lixom (sa ju att jag är konservativ). Sen tänkte jag börja lägga upp nån bild då och då, men jag har inte tagit nån bra idag å jag vill ju att det ska börja med en bra, inte en bild med ett kryss över Kissie som jag skulle vilja ha (konservativ igen). Sista grejen jag tänker göra är en snyggare header. Men de är ju så jäkla dryyyygt :P Men eftersom jag inte har så mkt för mig ikväll kan jag ju försöka fixa det kanske. Vi får se :)

Bara att hålla utkik i bloggen så märks det väl när jag har fått tummen ur röven å gjort nåt å när jag har tvingat bort mina konservativa tankar, haha! :D Okej, dags att leta på en sida om bloggdesign, gäsp!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snälla skulle du kunna göra mig en tjänst?

Gå in på den här sidan:

http://nightlife.se/content/12391

och rösta på mig (Sandra Orrebro)

som Umeås bästa blogg ^^,

2010-09-24 @ 12:44:33
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0