22 September 2010

Idag är jag happyface! Först red jag på Flame å det gick bra. Red bara i hagen men man måste ju börja nånstans när han inte har blivit riden på så länge och när han absolut vägrar gå nånstans om inte Spanky är med. Så jag red väl runt lite med Spanky springandes bredvid som en liten hund, hehe :) Men den riktiga hunden Keisha va ju oxå med å sprang såklart.. :D Snackade lite med förra ägaren till Flame å när han såg bilden på när jag red honom sa han: "rider du verkligen på det där odjuret?? Han kastade av oss hela tiden! Vi kunde inte rida honom mer!" Synd att det ska bli så.. Hoppas han får en nystart med mig å skärper till sig :) Men de hade ju kanske känts lite bättre för mig om han inte hade berättat hur han har varit förut ;)

När Gary kom hem for vi till Walmart å köpte en mobil åt mig, kändes dock sjukt onödigt att få lov å köpa en till mobil när jag redan har en, så de sluta med att Gary köpte telefonen å jag betalar för det jag ringer, så får dom ha kvar telefonen när jag drar hem igen. :)

Men det bästa av allt med den här dagen är att jag har beställt en biljett till New York!! :D Så den 27 oktober drar jag dit å möter upp familjen å spenderar några dagar in The big Apple ;)




3 år imorgon... För 3 år sen hade jag aldrig någonsin trott att jag skulle sitta här i USA nu, ensam. Antar att livet hade andra planer för oss. Until we meet again my friend...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0