20 September 2010

Är trött å minns knappt vad vi har gjort idag. Vi va till Ann Arbor en vända iaf å kolla in deras college där. Ca 60 000 pers pluggar där! Helt galet mkt folk. Sen gick vi till en park å kika lite å de va fan ekorrar överallt! Vart man än kolla så var det nåt som rörde sig. Lite småfränt.

Tror jag har fått hälsporre eller nåt. Nånting är då fan inte som de ska för jag har haft ont i mina hälar i typ 3-4 veckor nu... :S Visst nu har vi gått mkt så de lär ju inte bli bättre för de men jag menar, de gör ju fan ont när jag kliver upp ur sängen på morgonen! Å idag/ikväll har de gjort så ont så jag har typ gått på tå hela tiden. Drygt jaooo!!

Ikväll har jag åkt motorcykel oxå, nice bananas!!!!! :D LOVE IT! Va en sporthoj å behöver jag ens nämna att det gick fort? Mitt huvud höll fan på å flyga av när vi accelerade så nu kommer jag ha både nackspärr å ont i hälarna imorgon, lovely! Och röven för den delen med eftersom vi åker hem imorgon å vägen hem tyvärr är lika lång som vägen hit. Måste bara säga att de är fan asläskigt att åka med nån man inte känner och vet hur den personen kör, på en sporthoj, i mörkret, på vägar som man inte känner till. Man vet aldrig när det kommer en kurva eller om det är raksträcka å dax att gasa på... Å ligga i kurvorna är inget jag brukar göra med min hoj så de va ju oxå en ny erfarenhet.

Såhär på kvällskvisten har vi först käkat lite med Brian å Mary, sen hjälpte vi Aaron packa lite grejer för han ska flytta. Nu är klockan halv 2 så jag antar att det är läggdags eftersom vi ska upp med tuppen imorgon. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0