16 September 2010

ÅÅåhh nu är jag mer taggad än nånsin på Norge! Fick ett sms av en tjej som ville med dit å de blir genast mycket roligare om man har nån med sig! Hoppas verkligen inte att hon ballar.. Alltså de är ju fler som har sagt att det skulle va kul att dra dit men min magkänsla säger mig att jag kanske står där ensam ändå när det är dags att åka för att de har jobb/pojkvänner och plugg som stoppar dem. Men Marie verkar vara seriös att hon vill åka iaf :D Men mycket hinner hända på 3-4 månader när man är 19 år å har tagit studenten. Man vet aldrig vart livet för en nästa dag! Jäkla härlig känsla! :)

Förresten, inatt är det 3 gången på 2 veckor som de ringer en jävla telefonförsäljare mitt i natten å väcker mig! Aaargghh :@
Vad vet du om kärleken,
förrän du förgäves hatat den,
och vad vet du om när hjärtat kan bränna,
för kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0