15 September 2010

GE MIG PENGAR!!!!! Har så mycket jag vill göra å köpa!! Riktig hårförlängning som man inte måste sätta i varje dag, sillisar, en ny mobbe, tusen resor, en skitsnygg bil, ja listan är hur lång som hellst!!!

Ridlektionen idag blev inställd btw = jag gick upp halv 7 i onödan = det är en jävligt trött räka som sitter i fotöljen med myskläder å degar just nu! Skriver kanske mer sen. Fred och Kärlek åt folket


Idag har det inte blivit mycket uträttat inte! Men det har spöregnat å åskat som fan hela dagen (å gör fortfarande) så jag tyckte att det var okej att ligga utslagen på soffan ;) Har dock bakat äppelpaj som blev populär (om de inte ljög då såklart). 

Måste bara berätta, på eftermiddagen när de åska som värst fick jag ju såklart slut på strömmen i datorn, så då gick jag ut på verandan å satt där tsm med Keisha å va rädd.. Hatar att va ensam när de åskar, de är skitmysigt när de mullrar lite å man har nån med sig, men att va helt ensam, nej fy!! Så där satt jag på verandan med hunden å stirrade ut i spöregnet i säkert en halvtimme... Måste ha sett lite knasigt ut.. Tänkte försöka se nån blixt när jag ändå satt ute där, men det blixtrade bara de gånger jag tittade ner på hunden.. Min vanliga tur.

Nu ska jag tugga tuggummi å se vem som vinner America's got talent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0