10 September 2010

Denna ljuva fredag började jag med en springtur på typ 45 min, vilket jag ångrar grymt mycket nu då jag förmodligen inte kommer kunna gå imorgon. Suck. Jag HATAR att "komma igång". Så jäkla drygt :P

När jag kom hem va jag ute med hästarna lite (som vanligt) och sen gick jag in å duscha å började redigera lite bilder, så snaaaart kommer dom upp på facebook :D

Har precis gjort mig i ordning nu för jag å Martha ska strax på en liten shoppingtur :) Hoppas jag hittar nå fint! Nu ska jag äta lite mat som jag har värmt på sen igår. Jag är så lat som inte gör egen mat, eller de är nog inte de att jag är lat, de är nog mest att jag inte vill vara å rota i alla skåp då jag inte vet var saker finns osv.. Aja de löser sig. Än så länge lever jag.

Hemma från shoppingturen, vill ni veta vad jag köpte? Ingenting! Haha, kan ni fatta?? Jag i ett stort köpcenter å inte köper någonting?? Jösses. Kanske inte gillar det amerikanska modet.. Eller ja, en del va ju som hemma men ja, jag vet inte.. Letade mest kläder åt Martha, tyckte de va lite kul att få henne å ha kläder hon inte har annars... Fick henne nästan att köpa högklackade skor men vi kom överens om att hon skulle göra det nästa gång istället, haha! :D Hennes två yngre systrar var oxå med å de hade två kompisar med oxå så de va livat i bilen.. Hehe

På tal om kläder så måste jag säga att här går ju folk i kyrkan osv å de har väl sina tankar å ideer om hur man ska vara och klä sig, och jag vet att jag inte alltid passar in i den ramen. Typ eftersom jag har trasiga jeans å piercings å så.. Iaf så blir jag så sjukt rebellisk ibland... Kan inte låta bli att tänka tanken hur sjukt roligt det skulle vara att se deras miner om jag berättade det eller hade dom kläderna... Men självklart ska jag inte göra nåt sånt dumt! Vill att folk ska ha ett bra intryck av mig så jag ska anstränga mig för att göra saker rätt. Men jag måste säga att Gary och Carol är väldigt snälla och förstående och de säger inget om tex mina piercings, vilket jag har fått höra av andra att de kanske inte gillar så mkt (i allmänhet alltså, inte just bara på mig). Känns skönt att de accepterar mig för den jag är, eftersom jag accepterar dem som dom är. :)

Förövrigt så har jag inlett en övertalningsprocess att dom ska skaffa en hund :D Haha! Faktiskt så känns det inte heeeelt omöjligt för dom vill ha en ny hund å dom har kollat efter en, å idag satt vi å kolla om de fanns nå kurser jag kunde läsa, och då fanns det bland annat en valpkurs :D Å som sagt dom vill ju ha en hund men vill inte att den ska vara ensam hemma hela dagarna. Perfekt att jag är här då, eller hur?? Håller er uppdaterade hur det går! Kursen börjar ganska snart iaf tror jag och Gary kollade faktiskt hundannonser i tidningen ikväll, hoppas han va seriös å inte bara gjorde det ändå, tordes inte fråga... Vill inte vara alltför på. Har en liten plan så det här ska nog gå vägen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0