Utvärdering av Idol

Dagens inlägg får bli en liten utvärdering av vad jag tycker om deltagarna i årets Idol eftersom jag sitter och kollar på det nu.

Jay: Han är bra men hans röst är så mörk att man nästan blir lite rädd när man lyssnar på honom. Hans känns så farlig på nå vis.
Andreas: Tror att han är väldens roligaste och spelar pajas hela tiden. Han är duktig att sjunga men jag har svårt för honom ändå på nåt vis.
Linda: Världens coolaste tjej. Tycker dock inte att hon levererar så bra som jag har en känsla av att hon kan.
Daniel: Ett riktigt charmtroll. Sjukt duktig men han känns lite blek.. Han sticker inte ut lika mycket som de andra på nå vis.
Elin: Coolt att hon har hittat sin stil redan som 16-åring. Det och att hon ser ut att älska det hon gör hjälper henne när hon ibland inte sjunger perfekt. Bra inlevelse.
Olle: Hur söt får man va??? Vill bara springa fram å krama honom å nypa honom i kinden. Ett minus va lökringarna under armarna förut. Jag är en sån där person som har svårt att glömma sånt men jag ska försöka för din skull Olle!
Sassa: Hmm.. Bra inlevelse och cool röst, men hon räcker inte hela vägen. Känns ibland som en tonårskille i målbrottet.
Linnea: Nya Miss Li. Sjukt duktig tjej! Har hittat sig själv och sin stil och hon gör det ena bra framträdandet efter det andra.
Geir: Klockren! Så himla bra att han vågade ställa upp trots sin ålder. Tror det kan inspirera många människor.
Alice: Kan vara lite svajig ibland men jag gillar henne.
Minnah: Borde fixa sina tänder! Har lite svårt för henne men utan anledning egentligen för hon är rätt bra.

Nå vad tycker ni, har jag en framtid i Idoljuryn? Finns det någon chans att jag kan ersätta Laila? Har iaf det blonda håret.. ;)




If it makes you happy, then why the hell are you so sad?


Kommentarer
Postat av: J Juvas

HEJJJJA OLLE!

2010-10-13 @ 16:00:14
Postat av: Sara

Jaaa :D

2010-10-13 @ 17:40:23
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0