Rida rida rida :))

Idag har jag varit hos Linda å ridit. Lena (hästen) testar mig fortfarande å de är en sån härlig känsla när man "vinner". Alltså man ska ju aldrig ge sig, men känslan man får när hästen gör precis som den ska är fan skitnice!

Det är så härligt att vara tillbaka i sadeln igen, och att dessutom ha någon som verkligen lär en alla små bra tips osv. som jag aldrig har lärt mig då jag aldrig har gått på ridskola. Dock tror jag att man lär sig mkt av av rida hemma så som jag å Frida alltid har gjort oxå. Vi har alltid fått klura ut hur vi ska göra på egen hand och det har ju funkat bra de med :) Å Frida, jag kommer ALDRIG att glömma när vi va ute å red å Misery vägra gå, å du vart så arg så du till slut slängde dig ur sadeln, kollade precis ALLT som man kan tänkas kolla om är fel, å sen avslutade med att bryta upp käften på hästen å kolla tänderna oxå... Fy fan va roligt det var! Skrattar varje gång jag tänker på det! Åååh vad jag saknar dom tiderna med dig! Sjukt härliga dagar å det är inte första gången jag önskar att saker såg annorlunda ut och att vi fortfarande var i stallet varje dag.



Misery å gullbebis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0