När katten är borta dansar råttorna på bordet!

Japp! Sitter hemma hos Linda nu. Ska vara häst/hund/katt/papegojvakt igen. Trivs skitbra här men de finns inte så mkt att göra när man är ensam, så det är lätt hänt att man blir sittandes framför datorn eller tv:n å småäter på något gott. Linda har en förmåga att skämma bort mig med massa godsaker när jag är här och jag ljuger om jag säger att jag är bra på att motstå allt.

De är världens finaste höstväder ute också och alla mina sinnen säger åt mig att jag ska gå ut och inte sitta inne. Visst det börjar bli kväll men de sitter väl i ryggraden att man vill va ute när det är fint väder och inte slösa bort dagen. Dock har jag ju både varit ute å ridit och sedan tagit en promenad så jag vet inte vad man mer kan göra när man är ensam?? Helt otroligt att jag tog en promenad ens för jag hatar att va ute å gå, å allra helst ensam, men jag tog hundarna med mig så de gick väl bra ändå.

På tal om höst så betyder de ju att de blir lite kallare, och då har alla äckliga insekter plötsligt för för sig att det är okej att komma in, och speciellt in i mitt rum av någon anledning. (Eller dom är väl säkert överallt men jag ser ju dom i mtt rum). Men en sak ska jag tala om för er, heter du äcklig jävla insekt i för eller efternamn och surrar och låter illa och dessutom får för dig att komma in i mitt rum, ja då kan du börja be din sista bön för då lever du inte länge till! Sover med en flugsmälla bredvid sängen! Och jag skonar ingen, men är du en äcklig fluga kan det hända att du får förtur till döden eftersom du låter mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0