Jag behöver hjälp!

  • VAAAAAAD ska jag ha på mig i New York????? Hur många ombyten ska man ha med sig??? Hur många skor?? Känns som jag inte har något alls att ha på mig!! Bara fula kläder.. Snyft :(
  • Å i helgen ska vi till Chicago och vad ska jag ha på mig då?????
  • Och vad ska jag ha med mig till Miami???

    Mycket i min hjärna just nu ja!! Plus att jag funderar på presenter åt folk hit och dit oxå... Baaaahh too much!

Har nyss vart ute å ridit iaf. Som jag även har gjort igår och i förrgår. Känns nästan som djuren är mina när jag bor här. De är ju alltid lite fränt. Ska ta nåt att käka nu innan Martha kommer. Idag fyller mamma år oxå, grattis grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0