Helt slut

Ja de är vad jag är nu! Vi bor på ett stort, fint hotell som sitter ihop med flera olika äventyrsbad eller hur jag nu ska beskriva det. Vi har badat hela dagen så nu är jag sådär skönt trött å slut i hela kroppen som man blir när man har badat länge. Åkte massa rutchekanor å härja oxå. Fanns en del riktigt roliga faktiskt, men typ alla va helt kolsvsvarta innuti å de är ju lite läskigt när man åker första gången å man bara flyger runt där inne, men som sagt, det var kul :)

Nu ikväll körde vi sånt där när man skjuter med laser på varann, vet inte vad de heter. Skitkul iaf. Synd att de va så kort tid. Efter de såg vi på tv lite sen spelade jag, Martha och Aaron Yatzy. Avslutade med en överlägsen seger. Ah okej då, jag förlorade dom första två omgångarna men de gjorde jag med flit så att inte dom skulle gråta sig till sömns ;) Så nu kan alla somna med ett leende på läpparna, bra va? =)



En av gullfisarna som är med hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0