Förbannade reklam

Alltså man kan ju få ett hysteriskt utbrott för mindre! Jag hatar reklam så jag skulle kunna spy rakt ut! Och när man sitter å kollar på typ tv4 play, å så plötsligt hakar sig skiten mitt i programmet, ja då måste jag först se rekalmen i början för att ens kunna komma tillbaka till klippet, och sedan ytterligare ett reklambreak eftersom man måste spola fram... Kan ju säga att det inte låter vackert i era öron om ni befinner er i samma rum som mig när detta händer.  

Borde sova men min dygnsrytmen är helt jäkla skev alltså... Ibland är jag supertrött tidigt på kvällarna å ibland är jag jättepigg å vill inte alls sova. Som t.ex. nu, klockan är halv 2 å jag är knappt trött, och då kan jag tllägga att idag är enda gången som jag inte har lagt mig igen efter att ha gått upp tidigt å matat djuren. Och oftast om dagarna är jag sååå trött å seg. Himla tråkigt att de är så för man vill ju njuta av tiden här å inte känna att det är jobbigt så fort man ska åka nånstans för man vet att man alltid är så trött... Alltså jag vet inte vad detta beror på. Har trott att de beror på att jag aldrig har några fasta tider, att jag vissa dagar kan sova till 12 å andra bara till halv 7, men jag vet inte om det är enda orsaken.. Kanske är det nåt med hur jag äter? Eller typ hur man mår i övrigt? Jag menar de är ganska mkt att ta in å jag är trots allt här helt ensam och måste se till att klara allt på egen hand. Jag tror säkert att det stärker mig i längden men ja... Äh skit samma.. De är väl bara att klistra på smilet å bita ihop som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0