Chicago!

Yäy! Ligger på sängen på hotellet och softar efter att ha spenderat en hel dag i Chicago. Har så ont i fötterna så jag skulle kunna sätta mig å grina eftersom jag hade klackskor på mig hela dagen. Dumt av mig jag vet, men jag skulle typ testa om jag kunde ha de en hel dag utan att få ont så jag vet om jag kan ha de i New York eller inte. Fast de va ju jävligt dumt att testa de i Chicago av alla ställen! Men men, nu är de som de är! Har precis upptäckt en fin liten (läs STOR) blåsa på tån oxå. Tur att de är mörkt så jag inte kan upptäcka fler! Hoppas de hinner läka tills på onsdag för jag ska fan ha klackskor i New York oxå, vill man vara fin får man lida pin! Dock tänker jag ha ett par andra skor med mig i handväskan för jag vill inte dö (vilket jag är hemskt nära att göra nu p.g.a smärtan) innan vi har varit i Miami.

För er som inte fattar kan jag ju säga att de är en jävla skillnad på att ha klackskor en dag i skolan och på att ha de en hel dag, mellan typ 9-23, när man dessutom går precis hela tiden! Vi har säkert gått ett mil idag!

Uppdaterar imorgon om vad vi gjorde i Chicago för dom andra ska sova nu så jag vill inte väcka dom. Men på tal om sova.. Igår var en riktig jävla skitnatt rent ut sagt! För det första så hade jag sovit lite i bilen så jag var inte spec trött, för det andra kan jag inte sova om jag vet att jag måste sova för att vi ska upp tidigt, och för det tredje så hade jag världens hemskaste och oskönaste säng!! Madrassen var tunn som en ostskiva och fjädrarna som håller upp den var hårda som järnspett som stod rakt upp. Va fan helt mörbultad när jag vakna! Gjorde ont bara man drog foten från ett ställe till ett annat i sängen. Å dom där jävla fjädrarna typ stack upp mellan revbenen.. Nej usch det var inge vidare kan jag säga! Fick sova på rygg som en död gammal gubbe och verkligen göra allt för att inte röra mig. Detta bidrog ju inte direkt till någon trötthet, så vid 3-tiden nån gång kom jag på mig själv med att ligga å fundera över vilka strumpor jag har i garderoben, vilken färg det var på dom och vart jag har köpt dom. Då jävlar är det illa! Snacka om att vara sömnlös!! Efter den natten bytte vi rum.... Haha :D Så nu har jag en hel dubbelsäng nästan för mig själv, ligger en liten flicka på typ 7 år här bredvid men de får jag stå ut med, även fast hon låter som en katt när hon snarkar.. ;D Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0