Baka baka kaka!

Trots min hatiska inställning gav jag matlagningen/bakningen en chans till idag och gjorde björnkaka. Hade kollat igenom allt och frågat G & C sjuuukt noga så jag visste att de hade allt som behövdes hemma så jag tänkte att nu kan de väl ändå inte gå åt helvete...

När jag typ va klar kom jag dock på vad jag inte hade frågat om... Ströbröd! Glömmer alltid att kolla om vi har de hemma när jag ska baka så de va väl ingen större överaskning att jag hade glömt de nu igen men ändåååå! Man blir lite matt!

Gjorde ett tappert försök att hitta det med gav sedan upp. Jag fick nämligen en annan ide, man kan ju ta skorpor å krossa dom så då borde de ju funka med lite hårt bröd å krossa det tänkte jag. Sagt och gjort, letade fram bröd, la de i en påse å började krossa det. dock gick de inte så bra så till slut hämtade jag en sko å krossade det med, å efter ett tag slänge jag ner påsen på golvet å stampade på den. Måste ha sett hysteriskt roliget ut och jag själv tänkte på Mr Bean när jag gjorde det så där stod jag i köket å stampa på en brödpåse å skrattade åt mig själv.. Hahaha ^^,

Nu är då kakan i ugnen iaf så vi får väl se hur det går. Ska studsa upp för trappen å byta om till träningskläder, sen ska jag ut och springa av mig alla kakor jag har ätit på sistonde. Sen lär jag väl laga lite mat om jag orkar, kanske gå ut till hästarna en vända och ev spela lite gitarr om jag hinner innan G & C kommer hem. Dagarna går så fort även om jag inte gör når spec! Har iaf pratat med Frida, Emelie och Jonna idag på skype å det känns ju alltid fint! :)

Kommentarer
Postat av: jonna andersson



Jag skrattar och gråter om vartannat när jag läser!

Jag saknar dig så hårt! Ser fram emot när du kommer hem, och vill göra mig sällskap ner på gymmet!



take care! <3

2010-10-06 @ 13:42:23
URL: http://jonsjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0