128 dagar!!!

Om 128 dagar då händer det! Dagen jag har väntat på så länge! Dagen när ingen längre kan säga "tyvärr, du är för liten" längre (förutom i usa). Om 128 dagar fyller jag äntligen 20 år! Så himla stort det låter! Men ändå så litet om man tänker på ett helt liv...

Ta en som är 40 år till exempel, den personen har levt 2 gånger tiden av mitt liv! Och man tycker ju att tiden går fort, men tänk så mycket man har hunnit göra under dessa 19 år! Och man minns inte ens hälften av det. Och 10 år av mitt liv, det är halva mitt liv! Och tänk vad mycket som kan förändras under 10 år... Man har ingen aning verkligen hur livet ser ut då. Jag vet inte ens hur mitt liv ser ut imorgon!

Och när man är 20 år, ja då förväntas man ju vara vuxen. Eller man tycker nog själv att man är det, men frågar man en gammal människa så är man bara ett litet barn. Lite coolt hur olika man kan se på en ålder beroende på hur gammal man själv är. Minns när man va typ 8 år å tyckte att dom som va 12-13 år va såååååå stora. Störst i hela världen nästan! Men sen när man själv var det så då tyckte man att man va ganska liten.

Å så är de lite coolt att dom som man tyckte va sådär skitstora när man va liten, dom kan man helt plötsligt umgås med nu som vilken polare som helst! Hur fränt är inte de då? Jag tycker att de är coolt iaf. Men jag ser att de här var ett oerhört rörigt inlägg så jag ska återgå till min patiens. Jag tänker så bra när jag lägger patiens å spelar hög musik, men jag var nog för ivrig att skriva ner det för att det skulle bli bra.

Här kommer en liten nedräkning iaf, så ni kan hålla räkningen tillsammans med mig ;)
http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2011&m=feb&d=20&h=0&mi=0&t=Jag-t55fyller-t5520-1t2t5-1t2t5-1t2t5&yn=Sara&c=bu&mc=3

Minns att jag gjorde en sån här nedräkning när jag skulle fylla 18. Känns som det var igår, men samtidigt så länge sen så att det kunde ha varit i ett annat liv. Fast det var ett annat liv oxå.
Skrev precis en låt! Har aldrig gjort det förut å jag vet inte vad som tog åt mig nu. Fick för mig de bara å de flöt på fint som fan, tog typ en kvart kändes de som fast de kanske tog längre tid än så.. Skrev den t.o.m på engelska!!

------------------

Shit, nu skrev jag en till!! :O Det bara rullar på! Trodde de skulle va skitsvårt men de är ju hur lätt som helst! Har inte skrivit refrängen än men de kommer.. Kanske ska spara de till imorgon få se om denna plötsliga kreativitet håller i sig??

Kommentarer
Postat av: J Juvas

Du vet att jag vill höra dessa låtar när du kommer hem!

För övrigt så snöar det här nu. :(

2010-10-15 @ 15:25:03
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/
Postat av: Sara

Julia! Jag visste inte hade du hade en blogg!

Sjukt att det snöar, själv gick jag ute i t-shirt idag :) Hehe ja vi får se om du får höra dom då ;)

2010-10-16 @ 05:32:12
URL: http://saraohlssson.blogg.se/
Postat av: J Juvas

hahaha skriver inte i den särskilt ofta ;)

2010-10-16 @ 21:08:15
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe okej ;P

2010-10-17 @ 07:38:17
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0