Varför ger jag bara inte upp??

Jaha, nu sitter jag här på pottan igen! Trots att jag har svurit dyrt och heligt att aldrig mer baka eller laga mat så har jag gjort det - igen! Och det har gått åt helvete - Igen!

Den här gången är det kanelbullar jag har gett mig på. Kollade noga som en riktig inspektör om vi hade allt hemma och kors i taket det hade vi! (Även om de tog typ en halvtimme att förstå receptet och hitta alla saker)
Allt gick bra ända tills jag satt degen på jäsning. 45 minuter har den stått och "jäst" nu och de har inte hänt ett skit! Den är snarare mer insjunken om det nu kan vara möjligt. Det är tammefan helt jävla sanslöst alltså... Kan inte förstå varför det aldrig ska gå bra! Men den får fan stå där ett tag till å om de inte händer nåt tänker jag fan göra bullarna å grädda dom ändå för nu är jag vrång!

Dock hoppas jag att den kan skynda sig jäsa för nu har jag snart ätit upp fyllningen och jag orkar inte göra mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0