Se upp i backen

här kommer svenska attacken!

Idag drog jag, Martha, Aaron & Jeshua och åkte skidor. Det var skitkul å ashärligt att va i backen igen! Hyrde skidor den här gången för jag har upptäckt att det är väldigt kul att åka skidor oxå, inte bara bräda :)

Martha drog en del riktigt feta vurpor och det är så surt att vi inte fick dom på bild för vi filmade massa av åken. Det var riktiga vurpor som man bara ser på film typ... Haha :D Vi andra klarade oss ganska bra även om det såklart blir en vurpa då och då, säg den som befinner sig i en skidbacke och aldrig ramlar lixom, de hör ju till när man härjar :D Lärde mig göra 360 oxå så nu är jag stolt! :] Oturligt nog drog jag i armbågen i liften en gång när vi skulle gå på så nu gör den ont igen :( Det är ju sanslöst att man ska slå i just den armen oxå. Typiskt Sara.

           
Klicka på bilden om du vill se fullstorlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0