Packelipack!

Håller på och packar för fullt. Som vanligt känns det nästan som. Den här gången bär det av till Arizona, Phoenix & Grand Canyon. Hade inte kunnat drömma om att jag skulle få komma till Grand Canyon på den här resan så det var ett stort plus! :) Ibland har man tur helt enkelt verkar de som. Kul att de händer mig ibland oxå... Hehe :)

Satt nyss å kolla tider för tåg hem från Arlanda. Usch jag känner för varje dag hur hemresan rusar mot mig! 2-3 veckor tänker ni, de är väl lång tid!? Men nej, det är det inte! Inte för mig som har varit här så länge. Och jag vet hur fort tiden går. Plus att jag har saker inplanerade nästan hela tiden tills hemresan, och som alla vet: tiden går fort när man har roligt!

För att nämna lite exempel: Vi åker till Arizona imorgon och blir där tills på söndag. Någon gång under veckan när vi har kommit tillbaka ska jag på bio å se den nya Harry Potter filmen, onsdag samma vecka ska vi göra en grej som ännu är lite hemlig då jag inte vet vilka som läser min blogg, på torsdag (eller därikring, är inte 100 % säker) är det Thanksgiving å massa folk kommer hit så de blir säkert fullt upp ända till helgen och vips så hade jag bara 4 dagar kvar! Plus att jag vill hinna träffa Linda och Martha några gånger mellan allt detta oxå! Nu kanske ni förstår bättre varför jag känner att jag inte har så mkt tid kvar när ni ser det ur ett annat perspektiv?

Du ska veta att jag inte glömt
Hur lång tid som än går så finns det ändå
Bilder som aldrig suddas ut
Vad som än händer så
Finns känslor som aldrig tar slut
Julen kommer alltid att vara din och min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0